Využívame cookies pre zabezpečenie jednoduchšieho používania našich webových stránok. Pokračovaním v prehliadaní webu predpokladáme, že s tým súhlasíte. Rozumiem Viac informácii
×
Limitovaná ponuka
Kúpte si mPohodu Basic
a získajte do konca roka zadarmo prémiové funkcie verzie Pro
  • automatická fakturácia
  • obmedzenie prístupu užívateľov
  • 5 užívateľov
  • možnosť rozšírenia o ďalších užívateľov a IČO
a k tomu získať funkcie verzie Pro do 31. 12. 2020 zadarmo

mPOHODA na jednoduchšiu spoluprácu účtovných firiem a ich klientov

Určite to dobre poznáte. Máte pred uzávierkou, potrebujete od klientov všetky podklady, a akonáhle vám ich donesú, čaká vás maratón prepisovania a papierovania. S aplikáciou mPOHODA je toto minulosťou. O dokladoch svojich klientov budete mať perfektný prehľad a ušetríte tak nielen čas, ale i množstvo starostí. Vaši klienti naviac môžu aplikáciu mPOHODA využiť aj pre eKasu.

Jednoduchá synchronizácia údajov medzi aplikáciou a programom POHODA

Možnosť automatického zaúčtovania dokladov po ich importe do programu POHODA

Aplikácia dostupná pre web, Android a iOS, ktorých inštaláciu zvládnu klienti raz dva

1. Registrácia

Je potrebné, aby ste i vy, ako účtovná firma, mali účet v aplikácii mPOHODA. Pokiaľ ho zatiaľ nemáte, nevešajte hlavu, je to veľmi jednoduché. Stačí sa zadarmo zaregistrovať, vyplnenie formulára zaberie iba chvíľku a je hotovo.

Registrácia

Registrácia je jednoduchá, trvá len chvíľku

2. Založenie novej firmy z programu POHODA

Firmu v aplikácii mPOHODA môžete svojmu klientovi založiť rovno zo svojho účtovného programu POHODA. A ako na to? V programe POHODA otvorte tú účtovnú jednotku, ktorú chcete do aplikácie mPOHODA preniesť a v agende Globálne nastavenie/mPOHODA potvrďte voľbu Povoliť komunikáciu. Následne zadajte svoje prihlasovacie údaje, ktoré ste zadali pri registrácii do aplikácie mPOHODA, a kliknite na tlačidlo Nastavenie. V zobrazenom sprievodcovi vyberte hotovostné pokladne a bankové účty firmy, ktoré sa majú preniesť do novo založenej účtovnej jednotky. Potom už stačí len z ponúkaných kontaktov vybrať užívateľov, ktorým chcete odoslať pozvánku do aplikácie a dokončiť sprievodcu.

Nastavenie firmy

Založiť firmu v aplikácii mPOHODA môžete rovno zo svojho programu POHODA

3. Fakturácia a predaj v teréne

Vášmu klientovi tak príde do e-mailu pozvánka do aplikácie. Akonáhle ju príjme, je potrebné, aby sa registroval. Údaje o jeho firme sa preniesli z programu POHODA, preto už stačí iba skontrolovať, nastaviť formát číselných radov a rovno sa môže pustiť do vystavovania dokladov. Spočiatku bude pracovať v Start verzii, ktorá je zdarma, a to vrátane funkcií eKasa. Pokiaľ mu limity bezplatnej verzie nebudú stačiť, môže si kúpiť plnú verziu aplikácie mPOHODA v e-shope alebo sa obrátiť na vás. Ako administrátor systému môžete totiž plnú verziu zaobstarať za svojho klienta priamo zo stránky Správa firiem v aplikácii.

Porovnanie variantov a cenník

Viete, že v rámci našej špeciálnej akcie sme všetkým do 31. 8. 2020 zadarmo sprístupnili platenú verziu aplikácie?
Fakturácia a predaj v teréne

Stačí, aby klient prijal pozvánku, registroval sa a hneď môže začať faktúrovať

4. Tlač na eKasu z mobilu

Tlačiť na eKasa tlačiareň je možné v aplikácii mPOHODA zadarmo aj vo verzii Start. Váš klient tak môže tržby evidovať rovno z mobilu, pokojne aj u zákazníka. Aplikáciu je možné prepojiť s eKasa mobilnou tlačiarňou, preto je ideálna tiež pre remeselníkov a ďalších podnikateľov, ktorí nemajú stálu prevádzku. Tlačiť na eKasa tlačiareň je možné iba v mobilných aplikáciach mPOHODA pre Android a iOS, nie vo webovej aplikácii.

Tlač na eKasu

Tržby sa do eKasy odosielajú automaticky po uložení dokladu podľa formy úhrady dokladu a údajov jeho vystavenia. Automaticky vám mPOHODA môže tiež tlačiť bločky

5. Synchronizácia dokladov

Medzi programom POHODA a aplikáciou mPOHODA môžete vzájomne zdieľať údaje alebo ich prenášať z jedného systému do druhého. Samotnú synchronizáciu spustíte v programe POHODA povelom Súbor/Dátová komunikácia/mPOHODA… Dokonca môžete nastaviť i automatickú výmenu údajov medzi programom POHODA a aplikáciou mPOHODA. To sa hodí, keď chcete vykonať prenos medzi aplikáciami pravidelne a v konkrétnu dobu. Ďalšie informácie o synchronizácii vrátane podrobného prehľadu synchronizovaných záznamov nájdete v nápovede aplikácie.

Synchronizácia dokladov

Vďaka synchronizácii bude mať klient všetko potrebné pre fakturáciu po ruke a vy, ako jeho účtovná firma, máte zasa prehľad o všetkých vystavených dokladoch

6. Uľahčenie každodennej práce

Záleží nám na tom, aby spolupráca účtovnej firmy a jej klienta bola čo najhladšia a preto do aplikácie mPOHODA pridávame funkcie, ktoré ocenia nielen podnikatelia, ale i samotné účtovné firmy. mPOHODA napríklad zvládne automatické zaúčtovanie dokladov po synchronizácii údajov s programom POHODA. V aplikácii potom majú podnikatelia tiež možnosť pozastaviť synchronizáciu rozpracovaného dokladu – často je totiž potrebné niektoré faktúry postupne upravovať a k účtovnej firme by sa tak mal dostať až finálny doklad.

Automatické zaúčtovanie dokladov

Snažíme sa, aby mPOHODA bola skutočnou oporou účtovných firiem a tak môžu využiť napríklad funkciu pre automatické zaúčtovanie dokladov po synchronizácii údajov
Uľahčite prácu sebe aj svojim klientom
ZAČAŤ FAKTÚROVAŤ

Faktúrujte hneď, plaťte až od 1. 9.