Digitálna spojka účtovníkov & klientov
S mPohodou máš prístup k faktúram klientov v reálnom čase, všetko pripravené pre daňové priznania i kontrolné výkazy DPH. Odteraz len digitálny poriadok bez e-mailovania.

Win-win súhra,zisk pre všetkých

Podklady od klientov máš skôr, než povieš „DPH“
Doklady alebo kontakty vytvorené klientom si stiahneš ľahko a včas – vďaka prepojeniu s programom POHODA máš aktuálne údaje vo svojich rukách.Do Pohody si prenesieš len finálne doklady
Klient si pri každom doklade zvolí, či ho chce poslať do Pohody hneď, alebo neskôr. Máš tak istotu, že sa ti do účtovníctva dostanú len finálne podklady.Údaje môžeš zdieľať aj smerom z Pohody
V tíme budete zdieľať rovnaké informácie a pracovať s aktuálnymi údajmi. Z Pohody si kolegovia prenesú do mPohody všetko, čo potrebujú – kontakty, zásoby, úhrady...Podklady od klientov máš skôr, než povieš „DPH“
Doklady alebo kontakty vytvorené klientom si stiahneš ľahko a včas – vďaka prepojeniu s programom POHODA máš aktuálne údaje vo svojich rukách.



Šikovná automatizáciapre rýchlejšiu prácu
Automatické zaúčtovanie dokladov
Doklady z mPohody sa po prenose zaúčtujú podľa východiskového nastavenia v Pohode. Stačí si v mPohode aktivovať danú voľbu a máš istotu, že všetko beží podľa nastavených pravidiel.
Pri pravidelnom účtovaní 1 000 dokladov ušetríš ~3 hodiny / mesiac
Automatická výmena údajov
Nastav si automatický prenos údajov medzi mPohodou a Pohodou vo zvolený čas – podľa toho, ako ti to vyhovuje, pokojne aj o polnoci. Všetko prebieha bez ručného spúšťania, takže máš všetko aktuálne a ready.
Pri každodennej synchronizácii ušetríš ~2 hodiny / mesiac
Automatické sťahovanie bankových výpisov
Vďaka homebankingu mPohoda automaticky sťahuje transakcie z účtu vo zvolenom intervale, bez ručného prepisovania. Stráži duplicity, platby spracováva real‑time a rovno vytvára bankové doklady.
Pri dennom sťahovaní 500 úhrad ušetríš ~12,5 hodín / mesiac

Zahájenie spolupráce
Začni zakúpením mPohody Pro
K programu POHODA si môžeš zakúpiť mPohodu vo verzii Pro. Získaš tým prístup pre seba a ďalších 4 užívateľov.
Pribaľ k tomu rozšírenie pre klienta
Chce klient fakturovať na seba? Stačí mu zakúpiť firemné rozšírenie – jeden užívateľský prístup získa zadarmo.
Zabezpeč prístupy pre jeho tím
Ak klient potrebuje prístup pre viac ľudí v tíme, môžeš mu zakúpiť ďalší, príp. mu prenechať svoje 4 voľné prístupy.
Zostaň adminom
Ak si adminom vo svojej mPohode, máš do klientovej firmy automaticky prístup. Nie je potrebné nič nastavovať navyše.
Prepoj sa s konkrétnym klientom
V mPohode klientovi založíš firmu, odošleš pozvánku e‑mailom a po jej prijatí aktivuješ predplatné.
Dohodni sa s klientom na úhradách
Objednávky i úhrady predplatného riešiš za neho – máš všetko pod kontrolou a klient sa môže venovať svojej práci.
Koľko stojí mPohoda pre klientov?
V základe máš prístup pre 5 užívateľov. S každým klientom (IČO) navyše získavaš prístup pre 1 ďalšieho užívateľa.
Nestačia tebe alebo tvojim klientom bonusové užívateľské prístupy? Dokúpiť si ich môžeš presne toľko, koľko potrebuješ.
Ako klientovi založiť firmu v mPohode
Založ si účet v mPohode Použi rovnaké prihlasovacie údaje ako do Účtu POHODA. Ak ho ešte nemáš, vytvor si zadarmo nový účet, je to otázka minútky.
Ako funguje založenie firmy z programu POHODA?
Nastav klientovi prístup Akonáhle klient príjme pozvánku a vytvorí si svoj vlastný účet, pridelíš mu predplatné. Potom už len nastavíš číselné rady a spolupráca môže začať.